دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

مرگــــ پایان کــــبوتــــر نیـــست

 

آمده ام از وداع ابدی بگویم؟

می خواهم از حوریه بنویسم؟..

باورم نمی شود...

هیچوقت فکرنمی کردم روزی برای عزیزی که دیگر نیست بنویسم..

وای بر من...

چه گستاخ شده ام چه راحت از حوریه و نبودن او می گویم...

آمده ام تا درد دل کنم همین...

این بغض لعنتی رهایم نمی کند

می خواهم کنار بیایم اما نمی­ توانم...

به خودم به دلم حق می دهم...

شبی نیست که آهم به ثریا نرسد

از چشم ترم آب به دریا نرسد...

می میرم از این غصه که آیا روزی 

دیدار به دیدار رسد یا نرسد...

یک خبر...

چند روزی ماندن بین بودن و نبودن...

و سرانجام پرواز به سمت ابدیت...

آن هم برای یک دوست...

هنوز صدایش در گوشم می ­پیچد...

قدم به قدم خاطره هایش دلم را می لرزاند...

آرزوهایش را یادم هست..

کاش به یکی از آرزوهایش می رسید و می ­رفت...

کاش آخرین بار بیشتر نگاهش می­ کردم...

کاش دستانش را بیشتر لمس می کردم...

آخرین دیدار را یادم هست...

آن روز بارانی...

باید برای سوختنم چاره ای کنم...

این نفس­های بی اثر دارد عذابم می دهد...


--------

خدای من یاریم کن تا با این درد کنار بیایم...

به من و دوست مهربانم افسانه تاب تحمل این غم را بده...

مدد کن زندگیم جز تو رنگ و بویی دیگر نگیرد...

تنها چیزی که باید یادم بماند این است

دنیا آنقدر ارزش ندارد که برای دیدنش چشم ها را کامل باز کرد...

نظرات 6 + ارسال نظر
راهـــ شـــیــــعــــه دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://raheshia.blogfa.com

هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است.... هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (فرازی از خطبه ی غدیریه)
عید غدیر با تاخیر بر شما مبارک
موفق باشید.

خاکی سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام
ممنون اومدید
حوریه کی بود؟
خدابیامرزه
خداصبر بده بهتون

معصومه شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ http://m-t-1376.blogfa.com

کاش می شد بچه ها را جمع کرد

سنگر آن روزها را گرم کرد

کاش می شد بار دیگر جبهه رفت

جنگ عشقی کرد و تیری خورد و رفت...

[لبخند]

سلام بروزم ... منتظرحضورتون هستم ... یاعلی

محبـــا یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ http://daryadel4me.blogfa.com/

ﺍﺯ شیخی ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:
ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺍﻗﺒﻪ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ، چه به ﺪست ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﯼ؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﻫﻴــﭻ ...! ﺍما، ﺑﻌﻀﯽ چیزﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ؛
ﺧﺸﻢ، ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﻭ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ، ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ، ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻋﺪﻡ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻭ ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﭘﯿﺮﯼ ﻭ ﻣﺮﮒ ...
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺑـه ﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺣﺎﻟماﻥ ﺧﻮﺏ می ﺸﻮﺩ؛
ﮔﺎﻫﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍدن ها ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺳﻮﺩﻩ و راحت مان می کند ...

««راهـــــ شـــیـــعـــه»» سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ http://raheshia.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون.
تاخیرم رو ببخشید.
چند روز میشه خدا بهم یه پسر ناز داده سرم گرم بود امروز اولین روزه اومدم نت.

سلام
قدم نورسیده مبآرک

یه بنده خدا پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ http://hejab-irani.blogfa.com

عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک..
سفری از خود من تابه خودم ..
مدتی هست نگاهم به تماشای خداست..
و امیدم به خداوندی اوست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد