دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

ای خوش آن روز کزین منزل ویران بروم...

وقتی مهلتم تمام می شود...

وقتی من ماندم وعزرائیل..

وقتی که حتی وقت خداحافظی هم ندارم...

وقتی که سنگ قبر را روی اتاقک تنگ وتاریک می گذارند...

 وقتی همه رفتند و من تنها شدم...

من...                            

تنهایی محض...

سنگ قبر...

این سنگ قبر هم خود حکایت ها دارد عبرت آموز است اگر واقعا طالب آموختن باشی...

نوشته های روی سنگ قبر شهدا به من درس زندگی می دهد...

وقتی این نوشته ها را مرور می کنم از خود خجالت می کشم. احساس حقارت می کنم آنها با این همه عظمت وجایگاهی که نزد خدا دارند اینچنین می گویند و حال من،منی که شده ام منیت محض،سرم گرم زندگی ست.آنقدر در دریای روزمرگی غرق شده ام که گویی همیشه هستم وهمیشه نفس می کشم..

خدایا مرا لحظه ای به حال خودم وامگذار نکند حتی لحظه ای از آیه ی یوم لاینفع مال ولا بنون غافل شوم روزی که مال وفرزند هیچ سودی به حال انسان ندارد...


نوشته ی روی سنگ قبر شهید درولی...



تصویر زیر سنگ مزار شهید ابراهیمی مجد است..

.


وشهید رضانادری...



...وشهید محمدرضا تورجی زاده عاشق حضرت فاطمه بود..وصیت کرده بود که روی سنگ مزارشان نوشته شود یا زهرا...


 



اللهم الرزقنی شفاعۀ الحسین یوم الورد...


نظرات 9 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ http://ebnalsabil.ir

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
...
منتظرم.

مهدیه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.mahfel-ba-shohada.blogfa.com


شب یلدا قدم آرام بردار
کمی هم احترام ما نگه دار

تو میبینی ربابم غصه دار است
بنی هاشم هنوزم داغدار است

صدای العطش در گوش مانده
بدن ها بی کفن هر گوشه مانده

شب یلدا تو هم چله نشین باش
سیه پوش غم سالار دین باش

با سلام در وب محفل با شهدا لینک شدید ممنون که سر میزنید

خاکی... پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

و
کاش
آنجا در میان آنهمه تنهایی
شهیدی
دستی
برآورد
و
شفاعت کند...

سید مجتبی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://vamandeh12.blogfa.com

سلام...
خسته نباشید... از وب بسیار زیبا و پر محتوایتان لذت بردم ...
دست خادمان شهیدان را می بوسم...

ریحانه زهرا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ http://komiteefafohejab.blogfa.com/

سلام...انشالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم
با "کنسرو سربسته یا باز "
به روزم
یازهرا

تنها شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام...
یه خورده آروم شدم مطلبتونو که خوندم...
ممنون

---------------------------------------------------------------------------l
ببخشید به تک تک عزیزان پاسخ ندادم...
ممنون از تمام کسایی که لطف کردن مطلب گذاشتن و سری به وب زدند...
امیدوارم همگی به آرامشی که میخوایم برسیم..
التماس دعا...

مهدیه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.mahfel-ba-shohada.blogfa.com

یادم باشد





یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
یادم باشد که روز و روزگار خوش است
وتنها دل ما دل نیست
یادم باشد از چشمه درسِِ خروش بگیرم
و از آسمان درسِ پـاک زیستن
یادم باشد سنگ خیلی تنهاست …
یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند
یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام … نه برای تکرار
اشتباهات گذشتگان

.

.



یادم باشد زندگی را دوست دارم
یادم باشد هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان بی زبانی که به سوی
قربانگاه می رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم
یادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه ی دوره گردی که از سازش
عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد
یادم باشد معجزه قاصدکها را باور داشته باشم
یادم باشد گره تنهایی و دلتنگی هر کس فقط به دست دل خودش باز می شود
یادم باشد هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم
یادم باشد هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم
یادم باشد از بچه ها میتوان خیلی چیزها آموخت

یادم باشد زمان بهترین استاد است
یادم باشد قبل از هر کار با انگشت به پیشانیم بزنم تا بعدا با مشت برفرقم نکوبم
یادم باشد با کسی انقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود
یادم باشد با کسی دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود
یادم باشد قلب کسی را نشکنم

یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن ندارد
یادم باشد پلهای پشت سرم را ویران نکنم
یادم باشد امید کسی را از او نگیرم شاید تنها چیزیست که دارد
یادم باشد که عشق کیمیای زندگیست
یادم باشد که ادمها همه ارزشمند اند و همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
یادم باشد زنده ام و اشرف مخلوقات
به محفل با شهدا سر بزنید

سلام..
ممنون که به ما سرمی زنید..
وممنون بابت مطلب زیبایی که گذاشتید...

کمیل دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://komeil64.blogfa.com

هستم حقیر محضر تابوت یک شهید

بستم دخیل بر در تابوت یک شهید

باید به جای جمع شدن توی خانه ها

یلدا گرفت بر سر تابوت یک شهید

هبوط سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.hooboot2.blogfa.com

عاشقش بودم
با خوندن کتابش آروم گرفتم ولی سر یه ماجرایی باهاش قهر کردم!

سلام...
درس متوجه نشدم... با کی قهر؟؟
در کل ماجرا برا قهر زیاده ولی برا آشتی بهانه ها خیلی بیشتر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد