دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

من غرق در گناهم کی میکنی نگاهم...

ای خدای محمد...

تو گفتی که گنهکاران با شفاعت واستغفار رسول آمرزیده می شوند...

ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر (ص) چه کنیم

اگر مصطفای جاودانه ی تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد...

یا صاحب الزمان...

جمعه ای دیگر از راه رسید...

ومن نه فقط به یاد گناهان این هفته که به یاد تمام لغزش های چند ساله ام افنادم...

هر روز با خود عهد می بندم آنی شوم که مولایم را نرنجانم...

اما...

جمعه که می رسد...

وقتی ساعات ودقایق را مرور می کنم...

می بینم بسیاری اوقات فراموشت کردم وراهی را رفتم که از یادآوری اش شرم دارم...

با خود می گویم اگر کسی اینقدر با من بدقولی می کرد من چه می کردم آیا هر بار عذرش را می پذیرفتم؟؟...

آیا به فریاد کمک خواهی اش جواب می دادم؟...

یا مغیث الشیعه...

آن زمان که مردم از مشکلات به ستوه می آمدند پناهگاهشان امامان زمانشان بود...

به خانه ی اهل بیت پناه می بردند و آنها دستشان را می گرفتند...

ماهم دلمان خوش است امام زمان داریم...امامی که در خانه اش به روی کسی بسته نمی شود حتی گنهکاران...

مگر می شود گدایی از شما خواهشی کند و دست رد به سینه اش بزنید...

یا صاحب الزمان...بار گناهانم آنقدر سنگین است که جز دست استغفار شما هیچ چیزآن را سبک نمی کند...

در این آشفته بازار آخرالزمان رهایم نکن...

من خوب بودن را به دلم قول داده ام...

قرارهایم را هر روز با خود مرور می کنم بدقولی هایم را ببخش...

نظرات 4 + ارسال نظر
الکساندرا براون پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://hogwartz-magic.blogsky.com

مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز ثبت نام
فرصتی استثنایی برای علاقمندان به سری داستان های هری پاتر
یک سرگرمی نوین و جالب!!!
فرصت ثبت نام محدود است پس همین الان دست به کار شوید!!!!!!!!!!!

فدائی ولایت پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://leader-seyedali.blogfa.com/

محمدنبی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام

خیلی زیباست و دلربا.

دلتنگ دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://http:kooyeiman.blogfa.com

به نام خدا
.............................
گرچه تنهایی من بسته دروپنجره ها
پیش چشمم گذرد عالمی ازخاطره ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد