دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

وصیت نوشت...

  

بگذارید مردم بعد از مرگم بدانندهمانطور که اساتید بزرگمان می گفتند"نوکر محال است صاحبش را نبیند" من نیز صاحبم را محبوبم را دیدار کردم اما افسوس که تا این لحظه که این وصیت را می نویسم دیدار مجدد او نصیبم نگشت....

بدانید که امام زمان ما حی وحاضر است او پشتیبان همه شیعیان می باشد از یاد او غافل نگردید...

دیگر در این مورد گریه مجالم نمی دهد وتا این زمان دیدار اورا برای هیچ کس نگفتم مبادا که ریا شودو فقط می گویم که از آن دیدار به بعددیگر ایشان را ندیده ام برای همین تمام جگرم سوخته است...

"قسمتی از وصیت نامه شهیدمصطفی ابراهیمی مجد"

نظرات 2 + ارسال نظر
............... پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ http://hasan321.blogfa.com

سلام.ممننون از حضورت
وب بسیار خوبی داری
التماس دعا دارم از شما دوست خوبم

محب جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://72tann.blogfa.com

به نام خدای علی ع
مطالبتون واقعا زیباست
تمام وجودم آتیش گرفت
این دیده نیست قابل دیدار روی تو
چشمی دگر بده که تماشا کنم تورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد