دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

پدر آسمانی روزت مبارک...

بابا جان باز سلام...

ای پدر جان منم زهرایت دختر کوچک تو.. ای امید من و ای شادی تنهای من، به خدا این صدمین نامه بود.. از چه رویی تو جوابم ندهی..

یاد داری که دم رفتن تو، دامنت بگرفتم.. من تو را می گفتم پدر این بار نرو، من همان روز، بله فهمیدم سفرت طولانیست.. از چه رو، ای پدرم تو به این چشم ترم هیچ توجه نکنی.. به خدا خسته شدم، به خدا خسته شدم..

به خدا قلب من آزرده شده ، چند سالیست که من منتظرم، هر صدایی که ز در می آید، همچو مرغی مجروح، پا برهنه سوی در تاخته ام.. بس که عکست به بغل بگرفتم، رنگ از روی من و عکس تو رفته پدر...

من و داداش رضا بر سر عکس تو دعوا داریم.. او فقط عکس تو را دیده پدر، با جمال تو سخن می گوید..

مادرم از تو برایش گفته، او فقط بوی تو را، ز لباست دارد.. بس که پیراهنت بوییده، بس که در حال دعا روی سجاده تو اشک فشان نالیده، طاقتش رفته دگر، پای او سست شده، دل او بشکسته..

به خدا خسته شدم، به خدا خسته شدم.. پدرم گر تو بیایی به خدا من ز تو هیچ تقاضا نکنم..

لحظه ای از پیشت جای دیگر نروم، هر چه دستور دهی من بلافاصله انجام دهم..همه دائما می گوییم مادرم هر که رفته سفر برگشته.. پدر دوست من، پدر همسایه، پدران دیگر.. پس چرا او سفرش طولانیست .. او کجا رفته مگر.. او که هرگز دل بی مهر نداشت .. او که هر روز مرا می بوسید او که می گفت «برایش به خدا دوری از ما سخت است» پس چرا دیر نمود..

آری من می دانم که چرا غمگین است.. علت تأخیرش من فقط می دانم.. آخر آن موقع ها، حرف قرآن و خدا و دین بود.. کربلا بود و هزاران عاشق همه مسئولین چون رجایی و بهشتی بودند حرف یک رنگی بود..

ظاهر و باطن افراد ز هم فرق نداشت همه خواهرها زیر چادر بودند صحبت از تقوا بود.. همه جا زیبا بود..

جای رقص و آواز ، همه جا صوت قرآن می آمد.. همه خط ها روشن، خوب و خوانا بودند حرف از ایمان بود..

حرف از تقوا بود..

اما امروز پدر، درد و دل بسیار است..همه آنچه به من می گفتی، رنگ دیگر دارد یا بسی کم رنگ است..

 پدرم من این بار می نویسم که اگر برگشتن ز برایت سخت است ما بیاییم برت..

تو فقط آدرست را بنویس در کجا منزل توست.. مادرم می داند، او به من می گوید پدرت پیش خداست.. در بهشتی زیبا، با همه همسفرانش آنجاست خانه اش هم زیباست.

حضرت خامنه ای هم می گفت «دخترم غصه نخور پدرت خندان است دوستت می دارد تو اگر گریه کنی پدرت هم به خدا می گرید..همه شب لحظه خواب پدرت می آید صورتت می بوسد.. دست بر روی سرت می کشد...

من از آن لحظه دگر شاد و خوشحال شدم  از خدا می خواهم تا که جان در تنم است تا حیاتی باقیست

رهبرم چون پدری بر سر من زنده بود... چهره زیبایش، چون جمال تو، شاد و پرخنده بود من به تو قول دهم

که دگر از این پس این همه اشک و غم از دیده نریزم بابا...

همچون مادر، دیگر از فراق غم تو، نیمه شب نوحه و زاری نکنم...

"نامه دختر شهید محمد ناصری به پدرش"

------------------------------------------------------------------------

روز پدر بر تمامی جانبازان عزیز و شهیدانی که  این روزها جای خالی شان بیشتر از همیشه حس می شود مبارک باد...

نظرات 10 + ارسال نظر
محب جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://72tann.bloɡfa.com

به نام خدای علی علیه السلام
سلام
ولادت علی ع بر تمامی شیعیان و محبین جهان مبارکباد
این مولود بر تمام پدران گذشته و حال و آینده شیعیان و محبین مبارکباد
لعنت بر ابن ملجم و ابن ملجمی های زمان که در عربستان و کردستان و بلوچستان و حال کم کم در حال گسترش در کل ایران هستند مواظب باشید

نگاه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://negaheman2.blogfa.com

سلام.
ایشالله در نوشتن مطلبهایی به ین مقدسی موفق باشی.
با افتخار شما رو لینک کردم.
بهتون سر میزنم . مطلباتون عالیه.
اگه دوست داشتید وب من رو هم لینک کنید. و به ما هم سر بزنید.

سلام...
ممنون از حضورتون
با افتخار لینک شدید
موفق باشید...

محب یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://72tann.blogfa.com

بسم رب الزینب سلام الله علیها
سلام
شهادت حضرت زینب س را به تمام شیعیان و محبین جهان تسلیت عرض می کنم
دوست من اگر مایلید از وب من سر بزنید
التماس دعا

قاصد گمنام یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://sarbandeasheghi.blogfa.com

بار سنگینی بر دوش ماست . . . رفتند تا بمانیم

« شهید یعقوب آرامش »

ای برادران و خواهران همواره راه ولایت فقیه را دنبال کنید...

....................
سلام علیکم همسنگر...

ممنون از حضور شما

یازهرا(س)

پایگاه مقاومت نجف اشرف پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://armyleader.blogfa.com

سلام دوست همسنگری من.بسیارجالب وپر محتوا بود.
سایه رهبری در پناه حق مستدام
باتشکر از احسان مجددشما
افسرجنگ نرم اسلام
من الله توفیق

سوره جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://mehromahtab.blogfa.com

سلام ذوست جونم عالی بود . دستت درد نکنه .
رهبرم چون پدری بر سر من زنده بود... چهره زیبایش، چون جمال تو، شاد و پرخنده بود من به تو قول دهم

الهی آمین

سردار بی سر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ http://http://mahbobe70shalamche.blogfa.com/

سلام خداقوت ممنون از حضور شما

تاکید می کنم ساده زندگی کنید و با مردم جوشیدن خصلت شما باشد.
نیرنگ و دروغ را به دور افکنده و با فقیرترین افراد جامعه تان هم سطح باشید.
دانشجوی شهید علی ضامن مقامی
التماس دعا یاعلی

نگاه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://negaheman2.blogfa.com

وحی شد بر مصطفی برخیز، اقرأ باسم ربّک *
ای حبیب من ز جا برخیز، اقرأ باسم ربّک*
تیره شد رخسار گیتی، خیره شد دیو تباهی*
چیره شد جهل عِما برخیز، اقرأ باسم ربّک*
بعثت پیامبر اکرم مبارک*

عطش انتظار شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://monjimouood.blogfa.com

سلام
با مطالب زیر به روزم (نظر فراموش نشود ) :
غیبت ، گناهی کبیره!!!
داستانی از پیش گویی امام زمان (عج)
غیبت و راه های درمان آن
این داستان شنیدنی است!!!!
حدیث انتظار
علت غیبت از ائمه و امام زمان (عج)

میلاد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://razmande-mt.mihanblog.com

سلام
با
1- دانلود وصیت نامه صوتی شهید باکری
2- دانلود پوستر شهید دیالمه
3- دانلود پاورپوینت شهید سلیمان محمد خاطر
4- دانلود نماهنگ مرد حماسه باصدای استاد گلریز
5- دانلود پاورپوینت شهید دیالمه
در بخش دانلود های ***وبلاگ رزمنده سایبری ولایت ***منتظرتونم...
اللهم عجّل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد