دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

من اینجا بس دلم تنگ است...


ایستاده..! نه!..به زانو افتادم در مرز بودن و نبودن...حال و هوای دلم را که ورق می زدم هر صفحه اش حادثه ای ابری بود...صدایش کردم...جوابی نشنیدم...دوباره و چندباره صدایش کردم... مگر نه اینکه می گویند خدا صدای بنده اش را دوست دارد...مگر نه اینکه می گویند خدا درون دل شکسته جای دارد پس به من بنما آنچه اندکی آرامم می کند...گلویم درد می کند از این همه فریاد خاموش...دلم درد می کند ازآدم هایی که حالت را می پرسند و به حال خود رهایت می کنند... آدم هایی که با نهایت صداقت دروغ می گویند.. آدم هایی که با حرف هایشان دلت را زخمی می کنند و تو به ناچار چاره ای جز سکوت نداری... گله ای نیست من و دلشوره ها همزادیم...

دیگر هیچ شباهتی با دیروز و دیروزها ندارم مرگی که همیشه با یادش ترس تمام وجودم را فرا می گرفت اکنون آرامم می کند...چرا از مرگ بهراسم وقتی نقطه پایان تمام دردهاست...

خواهم که در این غمکده آرام بمیرم

 گمنام سفرکرده و گمنام بمیرم

کس نیست که آزاد کند مرغ دلم را

 پر بسته و دل خسته در این دام بمیرم...

یا رحمانُ یا رحیمُ یا بصیرُ یا کریمُ یا مجیبُ یا رب...حال زارم را ببین... ببین که کاسه صبرم زغصه لبریز است... من عبد تو هستم و تو خدای من...و چه کسی بر عبد رحم و نظر می کند جز خدایش...

به نوای دلم گوش سپردم... او مرا بی جواب به حال خود تنها نمی گذارد...صدایی در گوش دلم طنین انداز شد..."از رحمت خدا ناامید نشوید که جز کافران کسی از رحمت خدا ناامید نمی شود"...و باز آیه ای دیگر..."بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا"...

و همین آیات توست که دلگرمی هر روز و هر شب من است...چه لحظه هایی که در اوج ناامیدی بودم و با یاد آیاتت صفحه ی تاریک دلم به ناگاه روشن شد...خدایا دلم را دریاب...دستم را بگیر که سخت محتاجم... فریادم را ازمیان سکوتم دریاب... این صدای بنده ای ست که زمین و زمینیان خسته اش کرده...از همه جا رانده و درمانده شده... خود را به تو می سپارم چرا که بهترین نگهبانی...

آرامم کن...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
sajad شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=1549

با هر بازدید از وبلاگتان درآمد کسب کنید...

عطش انتظار شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://monjimouood.blogfa.com

سلام
ضمن تبریک عید نیمه شعبان
به اطلاع میرسونم که با مطالب زیر به روزیم :
بیعت‌‏نامه مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
مفاد بیعت حضرت مهدی (علیه السلام) با یاران خود هنگام ظهور
احتجاج قائم با پیروان ادیان مختلف
نخستین نشانه عدل قائم
نیمه شعبان
عصریک جمعه دلگیر...
کوروش اولین صهیونیست جهان بود!
و چندین مطلب زیبای دیگر
منتظر نظرات زیبایتان هستیم.........................

سوره یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ http://mehromahtab.blogfa.com

دعا برای ظهور امام زمان ارواحنافداه لازم است

ضروری ترین دعا در عصر غیبت، دعا برای ظهور مولایمان حضرت بقیةالله عجل الله تعالی فرجه الشریف است؛ زیرا او صاحب ما و صاحب عصر و زمان ما بلکه صاحب امر و سرپرست همه جهانیان است. چگونه می شود از او غافل شد درحالی که آن حضرت امام ما است و غفلت از امام یعنی غفلت از اصلی از اصول دین. پس لازم است دعا برای ان حضرت علیه الصلاة و السلام قبل از دعا برای خود و نزدیکان و آشنایان انجام گیرد.


صحیفه مهدیه، سید مرتضی مجتهدی، ص 44
میلاد موعود مبارک
[گل]

پایگاه مقاومت نجف اشرف یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.armyleader.blogfa.com

[گل]سلام به منتظر امام زمان[گل]

[گل]آقا شما بیا ، تدارک اطــــعـــام با "بسیج"[گل]

[گل]پرچـــــــم زدن به گوشه هر بام با "بسیج"[گل]

[گل]گرچه پر است دام ، ز بعد ظـــهــــورتــــان[گل]

[گل]منحل نمودن خـــــــطــر دام ، بـــا "بسیح"[گل]

[گل]کرب و بلا مجال شما با سران کــــــفــــــر[گل]

[گل]یکسر نمودن خطر شـــــــــــام، با "بسیج"[گل]

[گل]گرچه شهید راه تو عیسی بن مریم است[گل]

[گل]آقا...! قبور "قطعه گــمـــنــــام" با "بسیج"[گل]


[گل]میلاد قائم آل محمد(ص) بر شما تبریک و تهنیت باد. و ان شا الله خداوند توفیق بدهد که بتوانیم فرمایشات نائب بر حق آن حضرت امام خامنه ای (دامت برکاة) را جانانه انجام دهیم تا زمینه ی فرج منتقم خون حضرت ثارالله فراهم گردد[گل]

[گل]من الله توفیق [گل]

مهدیه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.mahfel-ba-shohada.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک

کلید بهشت چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ http://peyambar-mesenger.blogfa.com/

ماندن، سنگ بودن است و رفتن، رود بودن

بنگر که سنگ بودن به کجا می رسد جز خاک شدن

و رود بودن به کجا می رود جز دریا شدن . . .

هبوط چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://HOOBOOT2.BLOGFA.COM

سلام
واقعا تاثیر گذار نوشتید!
دلم کمی خدا خواست!!

هبوط پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://HOOBOOT2.BLOGFA.COM

درراه مانده پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ http://ebnalsabil.ir

خرسندیم که میتوانیم برایتان نظر بگذاریم

عطش انتظار شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ http://monjimouood.blogfa.com

سلام
در سایه امام زمن (عج) موفق و پیروز باشید
با مطالب زیبا و خواندنی زیر به روز هستیم:
1)ناگهان همگى خاموش شدند!(داستان واقعی شهر فاحشه ها)
2)به فرض امکان طول عمر آیا این مسئله در طول تاریخ به وقوع پیوسته است؟
3)پس از دیدن عکس های این پست سیگار بکشید!!!!
4)آیا امام زمان همسر وفرزندى دارد؟
5)چرا امام زمان تاکنون ظهور نکرده است؟
6)جاده عشق
7)این هم از یاران مهدی!
8)امام غایب چه فایده اى براى مسلمانان مى تواند داشته باشد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد