دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

پس چرا یار نیامد..

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور

پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سال ها منتظر سیصدواندی مرد است

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید

به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم...


شعری که آیت الله بهجت زیر لب زمزمه می کردند

نظرات 3 + ارسال نظر
عطش انتظار یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ http://monjimouood.blogfa.com

خسته نباشید
با مطالب زیر به روزم:(اگه نظر بدی خیلی خوشحال میشم،منتظرتم)
امام زمان شرط ایمان و قبولی اعمال
نماز در آخرالزمان
زیارت قبور از دید وهابیت
و......

کمیل پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://komeil64.blogfa.com

این بار برخلاف هر دفعه احساس می‌کنم که زنده برنمی گردم و فکر می‌کنم که آخر عمرم است. به هر حال، مرگ حق است و چه زیبا که انسان در راه عقیده‌ای، که آن عقیده هدفدار باشد و هدفش هم او باشد، به شهادت برسد. بدان که خدای بزرگ منت بزرگی به گردن اینجانب گذاشته که توفیق جهاد در راهش را به من عطا فرمود.
فرازی از وصیت‌نامه شهید حسین عفینی کاوجانی

بهار جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد