دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

وصیت نوشت...


قسمتی از وصیت نامه شهید سید مجتبی علمدار:

به دوستان وبرادان عزیزم وصیت می کنم کاری نکنید که صدای غربت

فرزند فاطمه (سلام الله علیه) مقام معظم رهبری، که همان ناله ی غریبانه فاطمه است به گوش برسد...

قبل از آنکه مرا در قبر بگذارید مداحی داخل قبرم برود ومصیبت جده ی غریبم فاطمه زهرا و جد غریبم حسین را بخواند...

به شب اول قبرم نکنم وحشت وترس

چون در آن لحظه حسین است که مهمان من است...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

درود
دست نوشته های شهید سید مجتبی رو خیلی دوست داشتم امام تا حالا عکسش رو ندیده بودم! ممنون که این عکس رو گذاشتی!!

سلام...

درراه مانده شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ http://ebnalsabil.ir

کـاش در ایـن رمـضـان لایـق دیـدار شـوم

سحری با نـظر لـطف تو بـیدار شوم

کـاش مـنت بـگذاری به سـرم مـهدی جان

تا که هـمسفره تو لـحظه افــطار شـوم

آماده شیم بریم مهمونیه خدا
با کمی حرف آپم
میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام...
چراکه نه!!

پایگاه مقاومت نجف اشرف یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ http://armyleader.blogfa.com

سلام به همسنگران خودم

دیشب یک عملیات داشتم.به آزادی بیان غربی حمله کردم.بیا ببین حمله موثر بوده یانه.راستی نظرت رو هم بگو اگر سوالی هم داشتی بنده پاسخ می دهم.

اللهم ارزقنا توفیق شهداة فی سبیلک

هستی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

خیلی وقت است که بی تابم
دلم تاب می خواهد و یک هل محکم
که دلم هری پایین بریزد هر چه را در خود تلنبار کرده..

تنها پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

اللهم الرزقنا توفیق شهادت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد