دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

خاموشم و فریاد مرا می خواند...


شرمنده ام از زمین که با آمدنم

باری که به شانه داشت سنگین تر شد...

دیرگاهی ست از این تکرار در تکرار سخت دلگیرم..

بین زمین و آسمان معلق مانده ام..

دلم یک "دیگری شدن" می خواهد.. به قول سهراب "شاید زندگی ام در جای گمشده ای نوسان دارد"..

این جای گمشده، این نوسان، سخت آزارم می دهد..

گاهی با خود می گویم کاش خدا هرروز غمی تازه در دلم می انداخت شاید اینطور کمتر از یادش غافل می شدم.. نمی دانم شاید هم  دارم کم کم به غم ها خو می گیرم...
 بیشتر از همیشه بهانه گیر شده.. دلم را می گویم.. به دنبال یک جای امن می گردد...

جایی زیر این سقف کبود...جایی که فقط او باشد و خدایش.. جایی که نگاه این و آن دستپاچه اش نکند...

جایی که زیر سنگینی نگاه ها نشکند...

به دنبال جای امنی هستم که  قدرت پروازم دهد دستگیرم شود... و این حرف ها آنقدر روی هم تلنبار شده که دیگر لبریز شده اند...دلتنگ خاک شلمچه ام... دلم حرم امام رضا می خواهد...کربلا..جمکران...حرم حضرت معصومه..

اما نه..! ای دل آرام بگیر...تورا چه به این اماکن مقدس...به سیاهی ات نگاهی کن آنوقت ببین آیا هنوز هم روی زیارت داری... زائر کوی دوست شدن یک صفای دل و جان می خواهد که تو را به آنجا راهی نیست...

پس بسوز در فراقی که انتهایش ناپیداست..

 خدایا خودت می بینی و می دانی که دارم با تمام وجود تمام می شوم...
می دانم شهادت را به اهلش می دهی نه من... می دانم شهادت لیاقت می خواهد که من ندارم...
اما اگر قرار بر تمام شدنم است زودتر رهایم کن که دیگر طاقت ماندن ندارم...

نظرات 9 + ارسال نظر
__ دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ

درد دل زیبایی بود

سوره سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://mehromahtab.blogfa.com

پیشاپیش حلول ماه عظیم و پر برکت ، ماه مهمانی خدا رو تبریک میگم . التماس دعا

هبوط پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://HOOBOOT2.BLOGFA.COM

اینک آیا بانگ چاووش رحمت را می شنوی؟
مباد از کاروان نیایشگران و نمازگزاران و سخا صفتان جدا افتی و ندیم حرمان و حسرت شوی.
در ماه مهرورزان و در ساحل زیبای ایمانیان، آماده ی آن شو که تن به دریای ناپیدا کرانه ی قدر بسپاری و همپای طاهران در وادی فطر پا گذاری و آنگاه به مدینة الایثار عاشورا رسی.
ای میهمانان ملکوت! التماس دعا.

عطش انتظار پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://monjimouood.blogfa.com

سلام
فرا رسیدن ماه رمضان مبارک
با مطالب زیبای زیر به روزیم ، سری بزنید نظر زیباتون رو فراموش نکنید:
معلول و چه به مترو!
فوت و فن دعا کردن
گناه کن، ولی با 5 شرط!
آغوش نقاشی مادر
نیامدی، عطش انتظار مارا کشت...
صدقه برای امام زمان حضرت مهدی (عج)
مجبورمان کن خوب شویم!
آثار دعا برای فرج
امام عصر، گمشده ی سه علم

محمد جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

امیدوارم به زودی زائر آنجایی شوید که آرام می گیرید

تنها شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

خیلی دلی بود...

درراه مانده چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://ebnalsabil.ir

با آپ لوبیا با میه آپم منتظرتون...

سرباز ولایت چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://hizbollah.blogfa.com

سلام همسنگر ممنون از تشریف فرماییتون
باعث خوشحالیم شدید
موفق وعاقبت بخیر باشید

قلم تو چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://ghalameto.ir

با سلام
مطلب شما در سایت مننشر شد
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم
هدیه سایت قلم تو به شما:

امام على علیه ‏السلام :
اَعجَبُ ما فِى الانسانِ قَلبُهُ وَ لَهُ مَوارِدُ مِنَ الحِکمَةِ وَ اَضدادٌ مِن خِلافِها فَاِن سَنَحَ لَهُ الرَّجاءُ اَذَ لَّهُ الطَّمَعُوَ اِن هاجَ بِهِ الطَّمَعُ اَهلَکَهُ الحِرصُ وَ اِن مَلَکَهُ الیَأسُ قَتَلَهُ السَفُ... فَکُلُّ تَقصیرٍ بِهِ مُضِرٌّ وَ کُلُّ اِفراطٍ بِهِ مُفسِدٌ؛



شگفت‏ترین عضو انسان قلب اوست و قلب مایه هایى از حکمت و ضد حکمت دارد. اگر آرزو به آن دست دهد، طمع خوارش مى گرداند و اگر طمع در آن سر برکشد، حرص نابودش مى‏کند و اگر ناامیدى بر آن مسلّط شود، اندوه، او را مى‏کُشد... هر کوتاهى برایش زیانبار است و هر زیاده‏روى برایش تباهى آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد