دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دردِ دِل بــــــــا کاغـــــــــذ

....بایـــد برای ســـوخـــتنم چـــاره ای کنم

دلم تنگ صدای توست...

می خواهم از یک همسفر نیمه راه بگویم...

از یک شهید...

شهیدی که وقتی دید دنیا جای ماندن نیست سفرش را نیمه کاره رها کرد و رفت...

در مقابل او من هستم که می بینم و می دانم اینجا جای ماندن نیست

 اما بدجور دل بسته ام...

او آماده ی عروج بود...

غافل ما بودیم که در هجرش می گریستیم...

تا عمر دارم یادش با من است...

شهیدی که باید می رفت تا به من درس چگونه ماندن بدهد...

سه سال و چند روز از آن روزها می گذرد...

قرار بود کاروان به سمت شلمچه حرکت کند...

ناگهان اتوبوس توقف کرد...

همهمه ای در میان بچه ها به پا شد...

بعد از چند دقیقه دوباره حرکت کردیم...

دلمان بدجور شور می زد...

از شیشه اتوبوس بیرون را نگاه می کردم...

خونی که بر زمین ریخته شد و یک چفیه...

و به دنبال آن...

گریه...ناله...ضجه... و هر آنچه یک عزادار با آن عزای خود را نشان می دهد...

شب آن روز برای شهید حجت رحیمی مراسم گرفتند...

خدای من چه شبی بود آن شب...

اما او که نسبتی با ما نداشت...

پس چرا جوری برایش اشک می ریختیم گویی سال هاست او را می شناسیم...

متفاوت ترین و روح انگیزترین لحظات عمرم همان بود که سپری شد...

تقریبا هم سن بودیم اما دل بزرگ او کجا و روح محصور من کجا...

همه زندگی اش رنگ و بوی شهادت می داد...

چه وصیت نامه زیبایی نوشته بود آنجا که می گفت

خدایا دوری خانه، پدر، مادر، برادر و خواهر را...

خدایا بی خوابی های فراوان را...

خدایا دنیا و خواری هایش و همه خوب و بدش را تحمل می کنم

ولی دوری تو را یک لحظه تحمل نخواهم کرد...

---

و اما شرح من و دل من...  

خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود

ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار

به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر

خدا کند که کسی "تحبس الدعا" نشود

شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده

خدا کند که به اخراج ما رضا نشود 

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست

خدا کند که مریضی من دوا نشود...

خدای خوبم... در گل و لای این دنیا جامانده ام...

دیگر صدایم "بالا" نمی آید...

همه اش با خود می گویم نکند آنقدر بد شده ام که بی تفاوت از کنار این فریادها می گذری...

اما نه...

مگر می شود صدای یا رب گفتنم را بشنوی و جواب ندهی...

تو خدایی و خدایی می کنی در حق بنده ات...

خدایا صدا کن مرا... 

دلم تنگ صدای توست...

نظرات 12 + ارسال نظر
آ.ش یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

کوتاه و مختصر"خداحافظ" همین حالا... [بدرود]

اما، امیدوارم این خداحافظی عطر سلامی نو را در پی باشد.

در پس فردا های در پیش رو ...

می رم اما پنجره قاب نگاهم را رو به نگاه آسمانیتان باز می گذارم،تا

عطر یادتان از خم کوچه های خیالم جانم را نوازش دهد.[گل]

التــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ....

...! چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

راه شیعه پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.raheshia.blogfa.com

از روشنی طلعت رخشنده «باقر»
شد نور علوم نبوی بر همه ظاهر
در اوّل ماه رجب از مشرق اعجاز
گردید عیان ماه تمام از رخ باقر.



ولادت امام محمدباقر (ع) مبارک باد

فرشاد پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ب.ظ http://nevis.blogfa.com

ﺑﻬﺎﺭ
ﻭ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ؟
ﻧﻪ ،
ﺷﺎﯾﺪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ
ﻓﺼﻠﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ
ﻭﺭﻕ ﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ.

رضا کاظمی

[گل]

هم عطر چادر حضرت زهرا(س) جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ب.ظ http://chadurhazratezahra.blogfa.com

دقت کردی همه شهدا تو عکساشون یه آرامشی تو چهره دارن!!!!!!!!!!!!!!!

دقیقا...
مثل شهید حجت رحیمی...

قاصد گمنام جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ http://merajnameh.blogfa.com

وظیفه سنگی بردوش ماست...رفتند تاما بمانیم

« شهید احمد علی رضایی »

مظهرقدرت ایران شهداهستند....

***
سلام علیکم...

تشکر از حضور و نگاه پرمهرتون...

به امید دیدار مجدد « یازهرا(س)»

امیر جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.shahadat319.blogfa.com/

خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود....
حالو هوامو عوض کرد مخصوصا با آهنگ وب خیلی قشنگ شد....
ممنون...
باشهدا محشور شید و شهادت نصیبتون....

معراج شهدا جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ http://rasmeasheghei.blogfa.com/

باسلام؛

ممنون ازحضورتون
متن زیبایی بود...روحمان بایاد شهدا شاد...
شهادت لیاقت میخواد,هرکی لایق باشه شهادت میاد دنبالش
حتماکه نباید جنگ باشه
خوش بسعادت اونهایی که عاشقن ولایق شهادت

دل شهید است که مجلای حضور یار است وعشق شهید است که سبب متصل ارض والسماء است شاه راه وصول دل است هر آنکه خود رامتصل به دل شهید کرد لاجرم حضور اله را می یابد که قلب شهید محل تجلی یاراست وآینه مصفی خدا .

ان شاءالله شهادتـــــــ.

سیدرضا(خیال حرم) چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ http://reza-sajadi.blogfa.com

سلام
سپاس از حضورتون
ایام بر شما مبارک
یا علی مدد

زینب چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ http://homesick80.blogfa.com

فَقَطــ بـایَد بنـویسـی،
تا وجـود رَوان ✖کلمـات✖ را دَر خــــود اِحسـاس کنـــی...
(◕‿◕✿)

زینب شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ http://homesick80.blogfa.com

اینجـاستـــ کـه شَهادَت می گــــویَد:

رَسم پرواز همیــن اَست هــَر که بسیجــی تَر پــَر...
.
شهـــدا شَرمنده ایــم... :(

✖✖✖✖✖

سَلام،سِپاس اَز حضورتون...

موفق باشیـد

نرگس جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.adambarfi71.blogfa.com

آخ گفتی تحبس الدعا دلم لرزید وچشمانم خیس اشک شد
خدایا زیادی گناهانم حجاب بین ما شده یاریم کن رها شوم از پس این پرده

به امید رهایی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد